maandag 9 maart 2015

Borduurkaart voorjaar

Heerlijk he dat weertje van gisteren :) Ik krijg dan meteen weer zin om allerlei buiten-dingen te doen :) Zo heb ik al heerlijk zitten haken aan mijn CAL2015 in de tuin gisteren. Verder heb ik ook het onderstaande kaartje eindelijk afgemaakt in de tuin. Kaartborduren gebeurt bij mij negen van de tien keer alleen in de lente/zomer wanneer ik het buiten kan doen :) 

Bij 'ons borduurkaartenblog' is het thema deze keer voorjaar en daar kan deze in de tuin geborduurde kaart dus mooi mee mee doen. Ook het beertje erop is in voorjaarsstemming met zijn bloemetje. En de kleine bloemetjescharms maken het voorjaarsgevoel helemaal af. 

Mijn voorraad kaartjes is verschrikkelijk geslonken de laatste maanden. Tijd dus om weer aan te vullen. Deze gaat in ieder geval alvast in de voorraad: misschien voor een verjaardag, misschien als beterschapskaart en misschien als geboortekaartje. En ik ga proberen snel de voorraad weer verder aan te vullen ;) 

3d-vel: Marianne Design Fun0007
Patroon: Eline's Embroidery Stencil
Garen: Mettler Polysheen Multi
Papier: Eline's Nursery Boy (Marianne Design)
Embellishments: lint, bloemetjescharms

Hieronder nog even een tussenstand van de CAL2015. Ik loop dus een paar weken achter, maar stiekem vind ik dat wel fijn. Dan kan ik iets beter mijn kleuren bepalen omdat ik al weet wat voor steken er gaan komen :) 



7 opmerkingen:

  1. Het is een lief kaartje geworden Chantal voorjaar? Leuk dat je meedoet bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal
    Wat een lief kaartje is het geworden en het patroontje is erg mooi.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooowh wat een mooi kleurig gehaakt kleed! Prachtig! Je kaartje is een snoepje :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Chantal
    Ik vind je kaart een plaatje, mooi geborduurd met een schattig plaatje.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog, danbk je wel en grag tot een volgende keer.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie voorjaarskaart , bedankt voor je deelname bij ons borduurkaarten blog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schat van een kaartje is dit. En wat leuk dat je mee doet met de Cal. Ik ben zelf tegenwoordig ook druk met haken, maar de CAL vond ik toch nog wat veel van het goede.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi
    Dit ziet er allebei super uit . Ik kan het allebei niet. Haha. Maar ik vind het zo mooi.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen