zaterdag 19 juli 2014

Eindelijk weer Magnolia :)

Eindelijk heb ik voor jullie weer eens een Magnolia-kaart :) Het was ook echt weer een feestje om met deze kaart aan de slag te gaan. Het plaatje kleurde ik al in op vakantie. Heerlijk relaxed in ons vakantiehuisje lekker lang lopen zwoegen tot hij naar mijn idee goed was. Wel jammer dat je de glans van de Twinkling H2O's op de foto zo slecht ziet (en haar rode wangen zo heel goed).

Deze Magnolia komt uit de Zodiac collectie en heet Scorpio Tilda. Ik vind haar een van de leukste van deze collectie. Hoe ze er zo stoer bij staat: geweldig leuk. Het papier wat ik gebruikt heb is er eentje met een mooie textuur. Het is uit een heel oud blokje van K&Company waar deze twee velletjes de laatste velletjes waren die erin zaten. Met wat bloemetjes, een doohickey en wat embellishments maakte ik het kaartje af.

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenges:



Fijn weekend!

Stamp: Scorpio Tilda (Magnolia), Eline's Words clear stamp (Marianne Design), clear stamp Stars & Dots (Marianne Design)
Papers: Madeline mat pad (K&Company)
Tools: cuttlebug, Doohickey So Wrapped Tilda Lace (Magnolia), Flower Set Creatables (Marianne Design)
Embellishments: bow (Stampin' Up), organza ribbon, pink ribbon, roses
Coloured with: Twinkling H2O's, distress ink

5 opmerkingen:

  1. Hallo Chantal, heerlijk zo'n relaxte vakantie in een huisje, kun je lekker je kleurspulken meenemen. (Doe ik ook graag!). Dit is inderdaad een hele leuke stempel van Magnolia en je kaart is ook erg leuk geworden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi dit kaartje! En ook heel mooi gekleurd!
    Ik zelf neem niet zo veel mee op vakantie deze keer want ons kleine meid heeft al zoveel spullen om mee te nemen :-) We krijgen het maar juist in de auto met haar wandelwagen en dan ook nog eens een hond :) haha
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje heb je gemaakt en zo leuk met het strikje op de paperclip.
    Dankjewel voor het meedoen aan de BLOEMENchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen