vrijdag 4 juli 2014

Earlybirdje van Capri Print

Jeeeej, ben ik gewoon in de top 3 beland bij de challenge van Cards en Scraps met mijn lay-out van Thijs zijn eerste dag, wat leuk :). Nu deden er ook maar zes meer, maar toch :)

Bij deze nog een klein werkstukje om te laten zien: een earlybirdje. Een earlybird is een knuffeltje voor een te vroeg geboren kindje. De stichting earlybird fotografie maakt belangeloos foto's van te vroeg geboren kindjes en verspreidt ook de earlybirdjes. Een leuk project dus om te maken en ook nog eens voor een goed doel.

Ik heb mijn earlybirdje gehaakt met Capri Print, een glanskatoen die in kleur verloopt. Thijs zat tijdens het haken al heel de tijd aan de kringeltjes te trekken, dus ik denk wel dat dit in de smaak gaat vallen. Fijn weekend allemaal!

Benodigdheden:
- Capri Print
- Durable katoen geel, oranje en zwart
- haaknaad 2,5
- wolstopnaald

5 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal, gefeliciteerd met je top 3 notering bij cardsandscrap, leuk joh ! Je gehaakte birdje ziet er ook lekker fleurig uit, ik geloof wel dat Thijs dat interessant vindt . Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je vermelding ! En je early birdie is zo schattig en ook een mooi initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je top 3 plekje. Altijd leuk!
    Wat een lief earlybirdje heb je gemaakt. Mooi doel.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je top 3 en wat een schattig inktvisje!
    Een fijne zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je top 3! En zo'n leuk visje, daar zal thijs wel veel mee spelen! Hier heb ik ook zo'n kleintje die in alle lintjes geintereseerd is ;-)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen