maandag 20 januari 2014

Eerste baby-scrap

In de eerste week dat ik samen met Thijs weer thuis was, heb ik meteen wat foto's besteld. Uiteindelijk kwamen deze een maand later pas binnen... Aangezien ik toch wilde gaan scrappen in de uurtjes dat onze lieve jongen aan het tukken was, heb ik zelf alvast maar een foto uitgeprint en ben ik toch aan de slag gegaan. Deze foto is genomen toen hij nog geen twee weken oud was. Als ik hem nu zie is hij alweer zoveel veranderd sinds toen!
Ik houd altijd ontzettend van mooie en volle scraps om te zien, maar om dit zelf te doen lukt nooit zo goed. Het is dus weer een clean and simple exemplaar geworden. Toch vind ik het wel leuk dat het papier zo goed bij de kleuren van de foto past. Helaas lukt het me met dit donkere weer niet zo goed om er een mooie foto van de te nemen. Maar ach, de bedoeling is duidelijk denk ik ;). 
Ik wens jullie allemaal een fijne maandag toe! Ik ga proberen nog een beetje te haken straks, het is toch nog geen weer om een lekker wandelingetje te maken. En ik heb uiteindelijk na lang wikken en wegen toch maar besloten om mee te doen met de crochet along 2014: het haken van een dekentje (in mijn geval: een babydekentje...), maar ik heb nu dus wel drie weken in te halen, haha.

Papers: Back to backs (Bo Bunny)
Tools: cuttlebug, creatables Baby (Marianne Design), date-stamp (Panduro), Sakuro gelly roll metallic blue (Bruynzeel), fineliner grey, distress ink Weathered Wood (Ranger)
Embellishments: lace, wooden hearts and flowers (Xenos), star-ribbon (Xenos), buttons (making memories)

17 opmerkingen:

  1. Schitterend gemaakt.Mooi papier heb je gebruikt bij het scrappen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal,
    Super..wat een prachtige LO heb je gemaakt, zó mooi passend bij de foto, die trouwens ook heel lief is, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW, wat een prachtig geheel Chantal!! mooie foto ook! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet er dat leuk uit, het is een plaatje! Je creatie maar zeker dat kleine mannetje!!
    Groetjes, Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh, wat lief!! Mooie begin van je scrapalbum!
    Succes met haken, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige LO Chantal, mooi papier ook!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooh wat een schattig mannetje :) Zo lief! Leuke layout heb je gemaakt, ik moet dringend ook eens foto's bestellen voor mijn kleine meid haar albumetje te gaan vullen :-) Inderdaad de tijd gaat snel he, ze veranderen zo snel! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OOOOOOOh zie Thijsje daar toch lekker liggen!! Ik vind het helemaal leuk zo Chantal, lekkere stoere jongenskleurtjes en voller is nergens voor nodig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie stoere scrap Chantal met een mooie foto van Thijs en idd in de eerste periode veranderen die kleintjes heel snel dus later extra leuk om veel foto's te kunnen kijken....tot woensdag, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo mooi gemaakt, helemaal geweldig Chantal, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige layout en wat een heerlijk tevreden ventje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke scrap Chantal, zo lekker stoer in het blauw. Ook een van mijn goede voornemens om dat eens wat meer te gaan doen.....
    groetjes ELvira

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Chantal

    Wat een schitterende LO heb je gemaakt met deze mooie foto van Thijs, het papier is ook erg mooi;-)
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen