maandag 28 oktober 2013

Knoopjes-lijstje

Nog steeds hetzelfde verhaal hier: ik ben druk bezig met allerlei dingen te maken, maar niks is er al zo ver klaar dat ik het op mijn blog kan laten zien. Daarom bij deze nog maar een oudje wat tevens een snel klaar projectje is. Het enige wat je nodig hebt is een houten fotolijstje, acrylverf in een kleur naar keuze, een lijmpistool met lijmpatronen en een heleboel knoopjes. En een leuke foto natuurlijk, deze keer mocht onze kat in een roze lijstje, ik vraag me af of onze stoere (en soms ietwat agressieve) kater daar ontzettend blij mee is ;-)

Eerst heb ik het lijstje geschilderd. Daarna heb ik hem knoopje voor knoopje helemaal vol gelijmd met het lijmpistool. Helaas beschik ik niet over een mooie knopendoos, maar bij Pipoos hebben ze heel leuke zakken met veel verschillende knoopjes, ruim genoeg voor meerdere knoopjesprojectjes. Het begint alweer te schemeren hier, ik wens jullie alvast een gezellige knutselavond terwijl de wind door de bomen waait ;-)

- Houten fotolijstje (Pipoos)
- Acrylverf roze (Amsterdam)
- Knoopjesmix (Pipoos)
- Klein lijmpistool met lijmpatronen



9 opmerkingen:

  1. Een lieflijk fotolijstje voor jullie soms minder lieflijke kater, LOL!! En hoe de wind door de bomen waait, Chantal!!! Gelukkig is het ergste voorbij. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig en vrolijk lijstje met al die verschillende knopen!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker vrolijk!! Zie je morgen, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk fotolijstje Chantal, ziet er toppie uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke boel zo! Ziet er heel leuk uit. En die kater moet het er maar mee doen, hoor! Veel te leuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Chantal,
    Je lijstje met knoopjes ziet er heel leuk uit, mooie knopen zijn het en de foto van je kater, past er perfect bij, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om hier van te genieten!! heel leuk gedaan joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk en vrolijk idee.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen