donderdag 20 juni 2013

DDCC #222 - B's

Thursday again and time for a new challenge over at Dutch Dare Card Challenges! This week we would like you to use items on your card that start with a 'B'. And there are plenty things that start with a 'B'. I've used on my card: Baby, Blue, Brads, Bow. The image is an AKV-image from Bugaboo, I love the AKV-images! You want to join us? Hop over to our challengeblog!

**********************************************

Alweer donderdag en tijd voor de nieuwe challenge bij Dutch Dare Card Challenges. Deze week willen we graag dat jullie items gebruiken die beginnen met de letter 'B'. En daar zijn veel voorbeelden van. Ik heb zelf de volgende gebruikt: 'Baby', 'Blue' (blauw), 'Brads', 'Bow' (strik). De afbeelding is van Bugaboo -> AKV- Baby clothes line. Ik vind de AKV-lijn van hun helemaal geweldig. Doen jullie weer gezellig mee, ga dan snel naar ons challengeblog!

Image: AKV Baby clothes line (Bugaboo)
Stamp: textstamp (Marianne Design)
Paper: Eline's Babies Blue (Marianne Design), Summerfun (Marianne Design)
Tools: cuttelbug, swirl (Joy!)
Embellishments: bow, heartshaped brads (Avec), flower, pearls (Action)
Coloured with: Copics

8 opmerkingen:

  1. Je kaartje us super geslaagd en zoooo grappig !1!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so cute , great job.
    Your DT sis
    Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Chantal, ik vind hem weer super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk leuk leuk! Ik heb deze digi ook! Nog geen kaartje mee gemaakt, maar als ik jouw kaartje zie heb ik wel zin om er een te maken.. Heel leuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuke digi net als je kaart. Helemaal Top! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wouw wat een mooie kaart
    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen