maandag 18 februari 2013

Hartenhanger

Allereerst allemaal weer ontzettend bedankt voor de leuke opmerkingen over mijn voorgaande kaart en mijn taart. Het komt er de laatste tijd niet altijd van om eventjes bij jullie allemaal te komen neuzen en daarom vind ik het extra leuk dat jullie wel tijd erin steken om even bij mij langs te komen :-)

Vandaag heb ik een workshop gedaan bij Nicole. Samen met Danoesja, Miranda en Tonny heb ik onderstaande hartenhanger gemaakt. Het was ontzettend leuk om te maken en de workshop werd super verzorgd, van de koffie en thee tot aan het uitgestanste hartje met 'zelfgemaakt door Chantal' :-) De hanger hangt op dit moment te pronken aan mijn spiegel in de hal, ik ben erg blij met het resultaat. Zoek je dus een keer een leuke workshop om te doen, ga dan zeker eens bij Nicole kijken!
Voor nu een fijne maandagavond, ik denk dat ik vanavond weer even mijn nieuw opgedane tips wat betreft het kleuren met 'Twinkling H2O's' ga oefenen, heerlijk!


Materiaal: De workshop was door Nicole samengesteld en kun je hier vinden. Voor alle materialen heeft zij gezorgd. De metalen hartjes zijn we na de workshop even op gaan kopen bij de Action, hihi... Tilda is gekleurd met Twinkling H2O's.
 

19 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal , het was gezellig he ! Vond het een super leuke dag ! Liefs Tonny xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige hanger in hele mooie kleuren.Leuke harten zo onder elkaar.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi!! Lieve hanger en schitterend gemaakt.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal,

    OOh je was lekker bij Nicole op workshop, vast heel leuk..Nicole is volgens mij een gezellige dame en..leuk dat Danoesja en Miranda er ook waren...je hebt een prachtige creatie gemaakt..super...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Chantal,jij bent snel haha,de batterij van mijn fototoestel moet ik opladen :( Tim vond hem ook heel mooi,ik vond het erg gezellig en leuk dat jij zo zat te genieten,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige creatie! Een blikvanger bij je spiegel ;-)
    Gezellig met elkaar freubelen.
    Leuk zijn de bedels van de Action hè? Ik heb er ook al een aantal ingeslagen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige hanger Chantal, heel erg mooi gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat prachtig gemaakt, super!
    groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wist dat Danoesja en Miranda van de partij zouden zijn en nog 2 dames, leuk dat jij er daar 1 van bent Chantal en je hanger is beeldig!!!! Ik baaaaaaaaaaaal vreselijk dat ik zo ver weg woon!!!

    x Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een super leuke hanger Chantal, heel mooi met die pastelkleurtjes..
    groetjes ELvira

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige hanger heb je gemaakt, ik geloof meteen dat het gezellig is geweest met de dames!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave workshop hebben jullie bij Nicole gevolgd Chantal, wat ziet dit er super uit, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er super uit!! Groetjes, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Chantal, ook ik vond het gisteren super gezellig en heb enorm genoten van jou en je enthousiasme!! Je hanger zag er ook supermooi uit en je kleurwerk......schitterend meid!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige hanger Chantal! Heel erg mooi gemaakt :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het ziet er super mooi uit en geweldig mooie kleuren heb je gebruikt
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Chantal

    Wat was het gezellig hé, en ik vond het heerlijk om jou zo te zien genieten. Je hanger is uniek in spiegelbeeld en je hebt zo mooi ingekleurd. Het is vast een blikvanger zo aan je spiegel.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen