dinsdag 7 augustus 2012

Vilten cupcake

Ojee, ik heb jullie een beetje verwaarloosd de afgelopen dagen... Ik heb het gewoon druk gehad met werken en sociale bezigheden dus ik heb nauwelijks tijd gehad om even op de blogs te neuzen, laat staan om zelf iets te maken... Wel heb ik tussen de bedrijven door deze cupcake van vilt gemaakt. In de Marianne Doe stond een heel erg leuke vilten cupcake en deze heb ik nagemaakt volgens het patroon met iets andere kleuren. Ook al komt het idee dus letterlijk uit de Marianne, ik vond het wel leuk om deze even met jullie te delen. Ik heb al wat vilt in huis om nog een aantal van deze leuke cupcakes te maken om leuk te presenteren op een schaal in huis, alleen nog niet de tijd gehad om ze te maken, maar dat komt vanzelf. Ik wens jullie een fijne dinsdag en hoop vandaag nog even jullie blogs te bezoeken :-)

  • Paars wolvilt, groen wolvit, roze vilt
  • DCM-garen in lichtroze en donkerroze
  • Cuttlebug en Creatables Bird Single branch
  • Stoffen roosjes (Action)
  • Belletje (Hema)

12 opmerkingen:

  1. Wat gaaf Chantal, jij bent ook van alle markten thuis. Leuk hoor!!
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk gedaan Chantal.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er heel leuk en vrolijk uit Chantal!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat hebben we allemaal wel eens.. Helemaal niet erg!! Het is ook bijna niet bij te houden, al die leuke dingen die iedereen maakt!! Deze cupcake is echt super leuk!!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. helemaal te leuk Chantal:0)
    grtz jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet die er super leuk uit Chantal en de rest van je blog vind ik ook heel gezellig dus ik ben nu ook bij jou met plezier volger geworden, tot ziens!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is leuk! Staat ook op mijn lijstje om te maken :) Een gezellige avond, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk zo'n cupcake Chantal!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hééél leuk gedaan,zal wel gezellig staan,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk een vilten cup-cake, had hem nog nooit ergens gezien. Hij is TOP ! Erg origineel...
    Liefs Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is die super leuk!! Geweldig zo'n viltencupcake, enkel ik vind echte wel lekkerder hoor ;) haha... Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen