zaterdag 12 mei 2012

Lollieswap

Afgelopen week was er weer een ontzettend leuke swap bij de Nederlandse Swappers. Ik heb ook weer meegedaan en ben weer erg blij geworden van het pakketje wat ik kreeg van Marije. Ze had helemaal in bruidsthema een gigantische lollie gepimpt en er hele leuke knutselfrutseldingetjes bijgedaan. Zelf ben ik weer eens met mijn Cricut aan de slag gegaan, het was alweer een tijdje geleden dat ik echt figuurtjes had gesneden (vaak gebruik ik hem toch meer voor basisdingen als letters en labeltjes) maar het blijkt maar weer dat ook de figuurtjes heel leuk zijn! Ik had vier lollies met figuurtjes gesneden en ook een aantal prikkertjes ervan gemaakt. Verder had ik ook nog een klein pakketje met wat papier, lintjes en andere kleine frutseltjes naar Marije opgestuurd maar daar heb ik geen foto meer van gemaakt. Alvast een fijne moederdag voor alle moeders die mijn blog bezoeken :-)

****************************************
Last week there was another swap at the Nederlandse Swappers. I've joined them and my swapbuddy was Marije. She pimped a lolly with a bridal thema, very sweet of her! I've used my Cricut again, I mostly use it for letters and tags, but there are also some very nice animals on my cartridges, I have to use them more often! I've made 4 lollies and some pins with it and made a little package of papers, ribbons and embellishments for Marije. Have a nice weekend!
 De Lollies die Marije voor mij gemaakt had.

Mijn lollies voor Marije




6 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal,

    wat leuk om te zien! Ik heb nog niet meegedaan aan een swap, lijkt me wel heel leuk.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit ziet er heel gezellig uit allemaal, wat leuk die lollies met die figuurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke lollies hebben jullie elkaar gestuurd! Helemaal gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zien die er geweldig leuk uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen