dinsdag 1 november 2011

Tilda with daffodil

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een kaartje heb gepost. Vorige week was ik namelijk niet helemaal fit en bestonden de dagen even uit werken en bankhangen. Het enige lichtpuntje was dat ik toen wel had gezien dat ik de candy van Dutch Magnolia Lovers had gewonnen: een magnolia uit de nieuwe kerstserie en al het papier van de nieuwe kerstserie, dat was wel hartstikke leuk! Gelukkig voelde ik me vanaf dit weekend weer wat beter en kwam er van kaartjes maken weer wat meer terecht. Aangezien ik nu een weekje vakantie heb, heb ik er nu dus ook lekker de tijd voor. Helaas wat betreft het bloggen niet, want mijn hubbie-to-be is ook gezellig thuis en zijn favoriete hobby is het spelen van computerspelletjes, en bloggen en computergames gaat niet tegelijk :) Vandaar iets minder reacties van mijn kant, maar dat komt wel weer!
Over dit kaartje: ik heb de sketch gebruikt van Dutch Magnolia Lovers, een simpele sketch waar je veel leuke kanten mee op kan, er moest alleen wel een tag op. Verder stuur ik hem ook in bij Magnolia Down Under challenges waar je iets moest verstoppen: de tekst op de tag kun je onder de cirkel schuiven en zo kun je je boodschap verstoppen! Ik ga zo nog even op visite bij mijn kleine nichtje, fijne dinsdag allemaal!

It's a while ago that I've posted my last card. I was not feeling so well last week and I only went working and laying on the couch... One lovely thing was that I've won the candy at Dutch Magnolia Lovers: a new stamp and the new papers from the Sweet Christmas Dreams collection :) Since the weekend I am feeling much better and I've made some more cards, also because I am having a holiday-week right now. Unfortunately I did'nt manage to leave reactions on all my followers because my hubby-to-be is also free and his big hobby is to play computergames. And you can't play computergames and comment on blogs on the same time...
About this card: I've used the sketch from Dutch Magnolia Lovers, a simple sketch that you can use in many different ways. The only thing was that you had to put a tag somewhere on the card. I am also joining in at Magnolia Down Under challenges: you had to hide something: I've hidden the little message on the tag, you can slide it under the doilie. I am going to visit my sister-in-law and niece now, have a lovely tuesday!
Stamp: Tilda with daffodil (magnolia), textstamp (Inkadinkado)
Papers: Hattie (my minds eye)
Tools: cuttlebug, nestabilities inverted scalloped circle (spellbinders), creatables rose (MD), leafpunch (Nellie Snellen), pearl pen cream (Viva), crop-a-dile
Embellishments: doilie (Action), roses (boekenvoordeel), flowers (MD), lace, ribbon, eyelet

13 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, erg mooi papier en sketch!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww wat een beauty zeg, prachtig van kleur ook!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje, leuk hoor met die label erachter verstopt, geniet van je vakantie! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schat van een kaartje, gefeliciteerd met je prijs en geniet nog van je vakantie.

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje!!
    Een gezellige freubelvakantie.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel lief kaartje, leuk met de verstopte label! Gefeliciteerd met je gewonnen prijs en geniet nog van de vakantie.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje!
    Geniet van je vakantie!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw heel leuk dit kaartje Chantal :) vind het echt een schatje!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi hoi,
    Wat een prachtige kaart!
    Bedankt voor het meedoen met de DML-Challenge!
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Chantal.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. fijn dat het weer wat beter gaat, mooi kaartje joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a cute card - beautiful colors!

    Thanks for joining us at MDUC this week!

    Hugs,
    Kathrin aka Kruemel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous card! Thanks for joining us at MDUC, hugs,Jane xxx

    BeantwoordenVerwijderen