donderdag 3 november 2011

kreadoe en kerstkaartje

Zo, weer even tijd om een kaartje posten! Dit kaartje heb ik gemaakt met de spulletjes uit mijn gewonnen candy. Geweldig papier dat nieuwe van Magnolia! Ook de stempel zelf vind ik super! Het lintje met de rendieren had ik al een tijdje in mijn lintjesmandje liggen, maar dit paste er in dit geval super bij. Ik was van plan om tijdens mijn vakantie veel kerstkaartjes te maken, maar helaas is dit nog maar de enige tot nu toe...
Gisteren ben ik lekker naar de Kreadoe geweest. Ik heb ontzettend veel leuke nieuwe spulletjes gekocht: een nieuwe Magnolia, tekststempeltjes, bakers twine, Maja papier, Scrapcake papier, Penny Black stempel, denneboom creatable, een hoop kleine bedeltjes en nog wat meer! Straks ga ik daar lekker mee aan de slag en zondag mag ik nog een dagje in de stand staan, leuk! Fijne donderdag verder en binnenkort zal ik bij jullie allemaal weer even komen spieken hoor :)

*************************************************
simply magnolia: buttons and lace
stamp with fun: buttons
*************************************************

And here's another card from me :) I've made this card with te stuff I've won in a candy: I love those Magnoliapapers and stamps! I've bought the ribbon with the raindeer a while ago but it goes so well on this card! It was my plan to make many christmascards in this holiday, but I only have made this one untill now...
Yesterday I went to the Kreadoe. I've bought a lot of new goodies: a new Magnolia stamp, a Penny Black stamp, a couple of textstamps, Maja papers, bakers twine, Scrapcake papers, creatable tree, a lot of charms and some more! I am going to use my new goodies later this day and sunday I am standing in a stand at the Kreadoe! Have a lovely thursday!

Stamp: Tilda with snow heart (Magnolia)
Papers: Sweet christmas dreams (Magnolia)
Tools: cuttlebug, poinsetta creatables (MD), snow (Rayher)
Embellishments: buttons (Fizzy moon), lace, ribbon, pearls
Coloured with: copics

13 opmerkingen:

  1. Wat een fris kaartje, leuk hoor dat rood met dat felle blauw! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is inderdaad erg mooi geworden. Heel erg fris is ook in deze blauw/rood tinten. Leuk hé lekker aan de slag gaan met gekregen of gewonnen spulletjes.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi kaartje en dat papier vind ik helemaal te gek! Veel freubelplezier met je nieuwe spulletjes.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel gaaf zeg, ik gavandaag met mn aankopen aan de gang was donderdag geweest, jij ook veel plezier met je nieuwe aankoopies xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die mooi!!! Wat een super mooie kleuren gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Chantal.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Chantal,

    deze kaart is geweldig. Wat een leuke kleurencombinatie heb je gebruikt. EN zo te lezen heb je genoten op de Kreadoe. Ik ga morgen....zal maar een dikke portemonnee meenemen....
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil je bedanken vooor je mooie verjaardagskaartt die ik van je heb gekregen! Hij staat op de kast te pronken:-) Super lief van je!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben via Helma op jouw blog terecht gekomen.Wouw wat een mooi papier en wat heb je er toch een leuke kaart van gemaakt. Tilda is schattig in deze felle kleurtjes. Kom je ook eens gezellig kijken op mijn blog? xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi, ik ben via Helma op jouw blog terecht gekomen. Wat een mooi papier en wat heb je er een mooie kaart van gemaakt. Tilda is echt schattig met deze fellere kleurtjes. Kom je ook gezellig eens op mijn blog kijken? xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker vrolijk kaartje, leuk dat je meedoet bij Simply Magnolia.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thanks for joining in the fun at Simply Magnolia. Your card fits our challenge beautifully. hugs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen