woensdag 16 november 2011

Kadootjes, kaarsjes, kerst

De mogelijkheid om een goede foto te nemen is nu nog maar heel af en toe aanwezig, helaas is het de meeste tijd veel te donker en dus ook in dit geval zijn de kleuren op de foto niet ideaal. Toch wilde ik deze kaart nog even aan jullie laten zien. Dit kaartje heb ik weer gemaakt met het fantastische papier van Magnolia. Ze passen allemaal zo leuk bij elkaar! De leuke takjes kreeg ik uitgestanst van een collega, superleuk! Je ziet dat ze perfect op deze kaart passen. De kleur van het jurkje en de bloemen komen op de foto te rood uit, in het echt zijn ze iets donkerder. Bedankt voor al jullie lieve reacties en een fijne woensdag!

********************************************
Dutch Magnolia chickies: maak een kerstkaart
Simply Magnolia: anything goes
********************************************

It's hard to make a good picture one of these days: it's way to dark most of the time. The colours on this card are not exactly the way they are in real (the reds from the copics are lighter on the picture). I've used papers from Magnolia: they fit so lovely together! The cute little leafs are a present from a collegue, thank you! They fit perfectly on this card. Thank you for all your lovely comments and have a nice wednesday!

Stamp: Magnolia
Papers: Sweet Christmas Dreams (Magnolia)
Tools: crop-a-dile, leaf-die (Crealies)
Embellishments: flowers (prima), eyelet, brad, paper decorations (MD), pearlthread
Coloured with: copics

13 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart. Dat papier is inderdaad schitterend! Heb ik gister ook aangeschaft...
    Succes met de challenges!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herken dat van het foto's maken:) Maar hij is super mooi geworden zeg!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer zo'n prachtig kaartje :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou de foto is duidelijkgenoeg hoor, wat een prachtige kaart weer, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pfff om een kaart mooi op de foto te krijgen is ook een hobby apart!! Lief kerstkaartje, leuk dat label op de kaart.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart!
    Moeilijk is het in de wintertijd met de foto's. Ik probeer zoveel mogelijk met daglicht foto's te maken en anders met mijn daglichtlamp.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi die Chantal,
    Wat een leuk achtergrond papier en dan die pakjes om Tilda heen. Heel leuk idee. Je bent niet de enige hoor, waar de kaart anders overkomt op de foto dan in het echt. In het echie vind ik ze altijd veel mooier. De tekst stempel komt me bekend voor en moet ik ook eens gebruiken. Ik heb pas een kerstkaart af. Dat heb je als je andere bezigheden hebt.
    Gezellige groetjes maar weer.
    Doeg Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Chantal,leuke stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jammer dat de kleuren niet altijd even mooi over komen daar heb ik ook wel eens last van maar je kaart is echt super geworden hoor erg gezellige kleuren.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ondanks dat je vindt dat de kleuren niet mooi overkomen vindt ik het een mooie kaart geworden
    bedankt voor je deelname bij DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Chantal!

    Wat een lief kaartje. Ik heb hetzelfde probleem. Je kunt nu alleen maar foto's nemen op je vrije dagen....anders komen kleuren soms zo raar uit, dat het niet te vergelijken is met de echte kaart.
    Maar jouw kaart is echt leuk met die bloemetjes onder aan de rand en het lieve Tildaatje..

    Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaartje. bedankt voor je deelname bij simply magnolia.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje! Zo knap als mensen een stempeltje zo mooi kunnen inkleuren! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen