vrijdag 7 oktober 2011

Weer een herfstig kaartje

Wow, op dit moment ben ik nog maar twee volgers verwijderd van de 65 en als dat gebeurt, dan gaat de candy eruit :) Welkom aan alle nieuwe volgers, ik ben heel blij dat jullie mijn blog willen volgen.
Vandaag een post met een kaartje waarvan ik de basis vorig jaar herfst al had gemaakt. Ik had hem echter nooit verder afgemaakt en dat heb ik gisteren zo tegen middernacht nog even gedaan, hihi. Ik ben op dit moment namelijk heel druk met kaartjes maken voor de winkel en dan schiet het maken van een kaartje om op het blog te posten er wel eens een beetje bij in... Gisteren kon ik toch niet direct slapen en dus heb ik het kaartje even verder versierd met wat bloemetjes zodat ik toch nog wat kon laten zien. Dit kaartje doet mee met de challenge op het blog van Alles met en over het kleuren met derwent en Stamptacular Sunday. Bij allebei was er een inspiratiefoto met een herfstthema.
Ik ga nu proberen mijn achterstand in blogbezoeken bij te werken, ik loop al een week heel erg achter... Fijne vrijdag allemaal!

Wow, at this moment I need only two more followers and then my blogcandy will go out! Welcome to all the new followers, thank you for following my blog. Today a post with a card who is laying in my drawer for a year now. I only made the base and yesterday I've finished this card. I am very busy at this moment with making card for the shop and then the blogactivitiy will go down. Yesterday I couldn't get my sleep and so I've finished this card with some flowers and pearls. This card joins in at two challenges with an autumn inspirationphoto: Stamptacular Sunday en Alles met en over kleuren met derwent.
I am going to catch up my commenting on all your lovely blogs. Have a nice friday!





Stamp: Magnolia
Papers: Basic Grey
Embellishments: flowers, leafs (making memories), pearls
Coloured with: derwent pencils

17 opmerkingen:

  1. Hij is super leuk!! Waar werk je? Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schattig herfstkaartje.

    fijn weekend annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk herfstkaartje! Leuke stempel ook....Succes met de challenges!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig herfstkaartje.
    Leuk dat je meedoet bij Derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit is echt een schatje en ja ik vind met poppetjes ook meestal wel makkelijker. Je vorige kaartje ben ik helemaal weg van wat een superkleur en papier.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love the cute image you used for our challenge. Thanks for joining us at Stamptacular Sunday! Marcy K.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig herfstkaartje, mooie warme herftskleurtjes.Succes met de challenges.
    Fijn weekend, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je kaartje is leuk hoor enne schiet al lekker op hé 63 volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. this is very pretty, I especially like your polka dots, thank you for joining us at Stamptacular Sunday, hugs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf dat je je volgersmijlpaal (wat een woord...) bijna behaalt hebt. Je kaartje is erg leuk. Je benut je slecht slapen wel erg goed op deze manier.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is ook weer een lief herfstkaartje! Past goed bij het weer...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Chantal,
    Wat een schattig kaartje heb je gemaakt! En je hebt ook heerlijke frisse herfstkleurtjes gebruikt.
    Bedankt voor het meedoen bij stamptacular sunday en ik wens je succes met de chellenge.
    Hugs,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, dan heb je wel heel lang gewacht om hem af te maken.
    Hij is leuk geworden.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een prachtige kaart in mooie herfstkleuren, bedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief kaartje Chantal.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Chantal,

    wat een lief kaartje en wat een mooie herfstkleuren heb je gebruikt! Grappig dat je de basis vorig jaar al hebt gemaakt! Was het dan niet moeilijk om verder te gaan? In een jaar kan je smaak wel veranderen!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtig is dit schattige kaartje, supers dat je meedoet met onze derwent challenge

    BeantwoordenVerwijderen