donderdag 11 augustus 2011

Borduur/3d-kaartje

Iets heel anders vandaag. Jullie weten vast wel dat ik het af en toe heerlijk vind om een 3d-plaatje te knippen, ik vind het zo jammer dat hier zo weinig challengeblogs voor zijn (als je er een weet, laat het mij dan even weten :) want het blijft ook gewoon een heerlijke techniek. Ook het borduren van kaarten vind ik heerlijk om te doen: vooral bij schitterend zomerweer is het met deze techniek heerlijk vertoeven in de tuin. Dat is ook meteen de reden dat ik zo weinig geborduurd heb van de zomer, hihi... Bij deze dus een borduur/3d-kaartje voor kerst. Eentje met een ontzettend lief Snoesje erop (en de nieuwe serie is net binnen en ook weer zo fantastisch!). Voor de rest weinig poespas want de geborduurde ring (uit het Snoesjes-boekje) met kraaltjes is te mooi om te verstoppen. Fijne donderdag allemaal!

Something else today. You might know that I love to cut 3d-images once in a while. It's a pity that there are so few challengeblogs for this technique (if you know one, let me know :) because it's so lovely to do. I also like to stitch my cards: especially when the weather is hot I love to do it in my garden. That's exactly the reason why I've stitched not so much this summer, lol... This card is a combination of stitching and a 3d-image. The Snoesje on top of it is as always so cute (there is a new line of Snoesje, also very adorable). An eyelet in every corner and that's it! Have a lovely thursday!


image: Snoesje (MD)
pattern: Book: Snoesjes van kaarten (MD)
tools: cricut
embellishments: beads, eyelets, thread (mettler)

9 opmerkingen:

  1. Je kaartje is dan ook een plaatje hoor!!
    Prachtig dat borduurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje is dit zeg....En wat een leuk snoesje...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Chantal.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje, Chantal (en deze hier boven is ook lief ;))

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Snoezig is je kerstkaartje!! Je hebt een schitterende kleurencombi gemaakt.
    Ik borduurde ook heel graag maar het laatste jaar is er echt de klad ingekomen. 'k Heb wel een borduurchallenge voor je:
    http://eenhoopinspiratieborduurkaarten.blogspot.com/
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lief kaartje Chantal!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Je ziet het niet heel veel voorbij komen 3d. Bij marianne design mag je meedoen met 3d en bij nadia's challenge blog hebben wij om en om de ene keer stempels en de andere keer 3d misschien helpt dit je iets.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kan toch prima Chantal. Ik heb vorige week op vakantie in Noorwegen ook e.e.a. aan 3D zitten knippen van de nieuwste MD vellen. Gewoon doen zou ik zeggen. Hij is super hoor.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen