zaterdag 11 juni 2011

Overal bloemen

Vlak voor Pasen heb ik in de winkel een demonstratie gedaan met de creatables en daar was toen dit kaartje uit gekomen. Het leuke daarvan is dat je de nieuwe creatables uit de winkel lekker kan gebruiken! Inmiddels heb ik de vlinder en de andere variant van de roos die hierop zit gewonnen bij een candy bij Tineke en dus houd ik mijn brievenbus goed in de gaten, zodat ik deze wat vaker op mijn kaartjes kan gebruiken en ik hem aan hem eigen collectie kan toevoegen!
Het model van deze easelcard heb ik uit een oude Hobbyhandig. Ik heb er geprobeerd mijn eigen draai aan te geven. Officieel zat er een sticker met Vrolijk Pasen op, maar die heb ik eraf gehaald en verdoezeld met wat vlindertjes. Het kaartje bevat eigenlijk alleen maar spullen van Marianne Design, zowel het papier, het knipvel en de creatables zijn van haar! Ik wil met deze kaart dan ook meedoen met de challenge op het blog van Marianne Design waar het thema deze week overal bloemen is.
Ik ga zo verder met mijn tas pakken, ik heb namelijk lekker vakantie! De komende dag zal ik niet in blogland verschijnen ivm Pinkpop, waar ik straks al naartoe ga :)
Bedankt voor jullie reacties en tot snel!

Just before eastern I've made this card for the store. I was doing a demonstration with the creatables on that time. Lovely about that is that you can use all the creatables that you want. I am a very lucky girl because yesterday I saw that I've won the butterfly creatable and the other rose creatables that I've used on this card! So now I can use them anytime I like!
I've seen the model of this card in an old Hobbyhandig (magazine in Holland about crafting). I've tried to make it my own way. I've only used stuff from Marianne Design: the papers, the 3d-image and the creatables are all hers. I would like to join in at the Marianne Design challenge blog with this card. This week the theme is Flowers. When I've made this card there was a little sticker on it with 'happy eastern' but I've removed that and glued some flowers over it, and now my card is ready for posting!
I'm going to pack my bags now, it's my summer holiday and I'm going to a lovely festival in Holland. See you in a few days!

Image: Marianne Design
Papers: Eline's Flowerz paperpad (MD)
Tools: cuttlebug, creatables rose, vine, butterfly, lacy ribbon (MD)
Embellishments: brad

2 opmerkingen:

  1. Geweldig, wat een schitterende creatie, de kleuren zijn ook helemaal gaaf!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit prachtig gemaakt Chantal.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen