zondag 3 april 2011

Winnaar Candy + een quick&easy projectje

Zoals beloofd zou ik vandaag de winnaar van de candy bekend maken. En het is geworden na loting via random.org (ik kon het plaatje niet hierbij zetten, helaas)... nummer 7! En nummer 7 was Aartje van Crea-Aartje! Van harte gefeliciteerd! Laat mij even je adres weten via mijn e-mailadres: channieke@hotmail.com en de candy komt zo snel mogelijk jouw kant op!

Verder heb ik van de week nog even snel een beterschapspresentje gemaakt voor mijn vader die al drie weken thuis zit met een erge hoest. Heel simpel: een kaartenzakje gevuld met paaseitjes, een ziek Snoesje erbij en een tekstje. Maar het geheel ziet er best gezellig uit toch?

Today the winner of my candy is known: it´s number 7: Aartje from Crea-Aartje! Congratulations with your price! This week I have made this little present for my father who is ill at this moment. It is a little bag with eastern chocolates and a little lable on it with a lovely picture from Marianne Design!

4 opmerkingen:

  1. Wat een lief geheel!! Prachtig gemaakt!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk cadeautje, daar knapt je vader zeker van op! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Chantal, ik ben al weer in de prijzen gevallen. Super. Ik ga je mijn gegevens sturen. Mijn dag kan niet meer stuk. Groetjes Aartje
    p.s. wat een leuk idee het presentje voor je vader. Ziet er erg mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. crea aartje proficiat en jij bedankt voor de verloting hé!
    En natuurlijk beterschap met je vader, wel een leuk presentje!

    BeantwoordenVerwijderen