donderdag 14 april 2011

All creatures big and small

Dit kaartje was al een tijdje af, maar ik heb het nog steeds niet gepost. De challenge op A spoon full of sugar paste er perfect bij (creaties groot en klein: dieren of huisdieren), dus dit was het goeie moment om hem te posten! De lieve kattenstempels kon ik niet laten liggen en zijn van Kars. Samen met een van mijn favoriete creatables en prachtig paars papier is er op dat moment dit uitgekomen! Fijne donderdag allemaal!

This card was finished for a while, but everythime I forgot to post it. The challenge at A spoon full of sugar is perfect for my card: you had to make a card with alle creatures big and small (animals or pets). The stamp is one of the sweet cat-stamps I couldn't resist and are from Kars. Together with one of my favorite creatables and purple paper it has become a sweet card. Have a happy thursday!







Stamps: cats&dogs (Kars), Vintage text (Marianne Design)
Papers: Kioshi (Basic Grey)
Embellishments: purple pearls
Tools: cuttlebug, Creatables ribbon flower (Marianne Design), flower die (Joy!)
Coloured with: derwent pencils

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Chantal.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi geheel Chantal, ik vind hem prachtig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :D, Hallo Chantal, ik kom bij al mijn volgers nog eens even een kijkje nemen. Wat een schitterende poesenkaart, het modelletje past er goed bij.
    Succes verder met je blog.
    Liefs
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal, je hebt weer een leuk kaartje gemaakt. ligt bij mij nog in de planning om dit moedel kaart nog eens te maken.
    groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje is dit zeg!! ik ga binnenkort ook een kaartje maken met dit model!
    Succes met de challenge!

    Groetjes Elise
    www.elisescreacards.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen