vrijdag 5 maart 2010

Magic Dots voor mijn mams

Mijn moeder is vandaag jarig en natuurlijk krijgt ze dan een zelfgemaakte kaart van ons :) Ik heb hem al een aantal dagen geleden gemaakt maar ik durfde hem nog niet op mijn blog te zetten omdat ik bang was dat ze hem anders zou zien.
Dit keer geen stempelafdrukje maar weer eens een gewoon 3d-plaatje. Zo af en toe is dat ook wel eens leuk natuurlijk. Dit lieve meisje is een snoesje van Marianne Design. Verder heb ik weer gewerkt met de Magic Dots van Nellie Snellen. Het patroontje komt uit het bijbehorende boekje van de Magic Dots. De achtergrond heb ik bewerkt met chalk zodat het een beetje een wolkeneffect krijgt. Fijne dag allemaal!

Today is my mothers birthday and this is the card I've made for her. I've made this card a couple of days ago but I was afraid that she would see the card on my blog...
This time I didn't work with a stamp but with a normal 3d-image. Every once in a while it's fun working with it instead of stamping. I used the Magic Dots from Nellie Snellen again. I've had the pattern out of the Magic Dots book. I've used some chalk to make a cloudy sky. Have a nice day!
papers: June Bug (Basic Grey)
image: snoesje (Marianne Design)
tools: Magic Dots book, Magic Dots piercing tool, Magic Dots blue (Nellie Snellen), flaral punch (Nellie Snellen)
embellishments: flowers (Artemio), brads (SEI), flower paillets (pipoos), wire (pipoos)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten