dinsdag 9 februari 2010

CCT 98 - Spots & dots!

En alweer heb ik niet sterk genoeg in mijn schoenen kunnen staan. Door alle leuke voorbeelden die ik overal zag opduiken ben ik er toch voor gezwicht: de Magic Dots van Nellie Snellen. Het leuke van deze Magic Dots is dat je ze echt overal bij kunt gebruiken. Bij kaarten met stempelafdrukjes, maar ook met 3d-knippen of zelfs op scraps. Mijn eerste kaartje was er na aanschaf dan ook al snel mee gemaakt. En door die leuke Magic Dots paste het precies in de sketch van Cute Card Thursday: Spots & dots.
Bijna alle spulletjes op deze kaart zijn nieuw. Schandalig, maar door ziekte ben ik niet meer naar de scrapbookwinkel in Heesch kunnen rijden en dus heb ik me maar uitgeleefd op internet en hier in de stad... Zo heb ik het dessinpapier nieuw gekocht en deze gave stempel van de Greeting Farm via internet besteld. Het was een setje waar ook nog een vissend jongetje bij zat en enkele geweldige teksten. De tekst op dit kaartje komt van een andere set die ik nieuw heb gekocht Eline Vintage teksten van Marianne Design. De groene achtergrond is een effen vel papicolor wat ik met versamark inkt en een swirl stempel van Marianne Design heb bewerkt. Ik ga vandaag lekker eens een dagje voor mezelf houden, wat na al die drukken verjaardagsdagen van afgelopen weekend wel even lekker is. Jullie ook een fijne dinsdag!

I was weak again... I saw so many nice and cute cards with the Magic Dots from Nellie Snellen and that made me buy it... The Magic Dots are working very well with scrapcards, but also with 3D and even on scraps it turns out very well. I made this card right after I bought them and it is perfect for the sketch on Cute Card Thursday: Spots &Dots!
Almost everything on this card is new. I didn't went to the big scrapstore in Heesch but instead I've bought some new things here in town and by internet. The Greeting Farm stamp is from a set, there's also a fishing boy on it and some adorable textstamps. The text on this card is from Eline Vintage teksten from Marianne Design. My new paper is from SEI. I've made the green paper with a swirl stamp (Marianne Design) and versamark ink. Because it was my boyfriends 30th birthday this weekend I had a very busy weekend. Right now, I am going to relax a little bit. Have a nice tuesday yourself!


papers: Bridgeport (SEI), papicolor
stamp: Rock the Farm (Greeting Farm), Eline Vintage teksten (Marianne Design), swirl (Marianne Design)
tools: Magic Dots piercing tool (Nellie Snellen), Copic Markers, versamark ink, fineliner black
embellishments: brads (Making Memories), Magic Dots (Nellie Snellen), wire (Pipoos)

1 opmerking:

  1. fabulous card,love the stringed effect, many thanks for joining us on CCT, hugs Debx

    BeantwoordenVerwijderen