woensdag 20 januari 2010

sketch saturday #86

Wow, het gaat goed deze week met inspiratie en de uitvoering ervan. Op een of andere manier krijg ik van al die vrolijk gekleurde papiertjes helemaal zin in het voorjaar en het maken van voorjaarskaarten. Deze kaart heb ik gemaakt aan de hand van de sketch van Sketch Saturday. Ik heb op deze kaart zoveel mogelijk van mijn nieuwste stansen te gebruiken. Zo heb ik het stempelafdrukje van Motivet op een Multi Die Frame van Nellie Snellen geplakt. De bloemetjes heb ik uitgestanst met een mal van Joy!. Het takje achter de bloemetjes is een andere die van Joy! Al met al een snel, simpel en vrolijk kaartje. Fijne avond verder!

Wow, it goes very well with my inspiration this week. One way or another: the nice spring colours make me so happy! I've made this card using the sketch from Sketch Saturday. I've used some of my new dies. I taped the Motivet stamp to the frame which I made with the Multi Die Frames from Nellie Snellen. I've made the flowers and the little green 'leaf' with some dies from Joy!. A very simple, quick and happy card. Have yourself a lovely evening!


papers: Sugar Rush (Basic Grey)
stamp: Motivet, textstamp (Inkadinkado)
tools: Cuttlebug, Nellie Multi Frame Die (Circle), Joy! Cutting & Embossing Flower, Leaf, Copic Ciao markers
embellishments: heartshaped brad (Colours Unlimited), brads (Making Memories)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten