maandag 28 december 2009

Kerst Canvasdoekje

Deze week geen kaartje dat gemaakt is voor een challenge (hoewel ik wel wil proberen om er vanavond nog eentje te maken, het blijft toch kriebelen...) maar iets wat ik gemaakt heb voor kerstmis. Voor mijn vriend wilde ik namelijk een cadeaubon maken maar dat liep iets uit de hand. In plaats van een simpel geprinte cadeaubon kwam ik aanzetten met een canvasdoekje met kerstfoto's van onze kat met daarin een briefje met waar hij uit kon kiezen.
Het doekje heb ik gemaakt met het papier van SEI 'Christmas mint'. Verder heb ik gebruik gemaakt van twee verschillende kleuren glimmermist (op de bloemetjes en de houten ornamentjes), mijn cricut en diverse plaksteentjes.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden om ook eens iets anders van mijn hand te zien. Zelf ben ik in ieder geval wel tevreden over het resultaat en zal ik het ook zeker in de kersttijd weer ophangen!

This week no challengecard from me (although I am trying to make a card tonight, but I really don't know if I can make it in time) but something I made for christmas. I was going to make a giftvoucher for my boyfriend, but things got a little bit to big... Instead of a printed voucher, I made a canvasboard with christmaspictures from our cat with a little note in it with presents he could choose between.
I used the papers from SEI 'Christmas mint'. I also used two different colours of glimmer mist (on the flowers and the wooden stars), my cricut and a lot of stones.
I hope you like this something different from me. I am really glad with the result and I am sure that this little board will come back next year!



papers: Christmas Mint (SEI)
embellishments: flowers (unknown), wooden christmasfigures (Kars), stones (unknown), ribbon (Joy!)
tools: Doily Lace edge punch (Martha Stewart), cricut with cartridge George and basic shapes,
paint 'Lentegroen' (Decorfin, Talens), Glimmermist lemongrey, applered (Tattered Angels)
stamps: Eline's Vintage Christmas

1 opmerking:

  1. Hoi Chantal!

    Leuk gedaan! En ook errug leuk om te krijgen!
    Leuke kat, lijkt wel een beetje op mijn kat al heeft die iets meer wit overal!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen