maandag 10 augustus 2009

Just Magnolia 17

Ik ben goed bezig de afgelopen dagen! Mijn hoofd loopt over van de inspiratie en het uitvoeren ervan gaat ook super! Ik ben dus helemaal in mijn nopjes en blij dat ik jullie alweer een kaartje kan laten zien. Deze kaart is weer voor de Just Magnolia Challenge blog. Deze week was er een sketch van Martine. Je mocht daarbij zelf kiezen of je voor een tag ging of een stukje papier in die vorm en ook het gebruiken van een spreuk was een optie. Toch heb ik zowel voor de tag als de spreuk gekozen omdat dat weer eens wat anders is dan normaal! Voor iedereen een fijne maandag!

It´s going very well the past few days. My head is full of inspiration en making the cards and scraps goes very well too! I am just happy with it and I am glad I can show you another card again. This time another card for the Just Magnolia Challenge blog. Martine made this weeks sketch. It was up to you to make a tag on it or just a tag-shaped paper. It was also an option to put a sentiment on year card. I did the tag and the sentiment because that's a little bit different then the other cards I make. I wish everybody a lovely monday!

paper: K&Company Brenda Walton, Graphic 54
stamp: Magnolia (2x)
brad: SEI
little brown points: hot-fix deco stones

1 opmerking:

  1. a gorgeous card, great details and a fab take on the sketch.
    Thank you for joining us at just magnolia. hugs rachxx

    BeantwoordenVerwijderen