zondag 24 mei 2009

CCT: challenge 61 - a sporting chance

Deze week was de challenge op de site van Cute Card Thursday om een afbeelding met een sport te gebruiken. Meteen ben ik tussen mijn stempels en stempelafdrukjes gaan zoeken, maar eigenlijk had ik alleen deze afbeelding. Nu is touwtje springen natuurlijk ook wel erg sportief en in de fitnessclub ook wel eens onderdeel van het programma dus ik vind dat deze afbeelding wel past.
Deze keer heb ik gekozen voor wat hardere kleuren, iets wat ik normaal niet zo snel doe, maar voor de afwisseling ook wel weer eens leuk is! Dank je wel voor het kijken!

This week challenge at the site from Cute Card Thursday was to use any type of sporting image on your card. I looked through my stamps but the only image that was a bit sporty was this one. Jumping is very sporty and in the fitnessclub they use it sometimes in some programs, so I think this image is good enough for the challenge! I used some bright deep colours, something I rarely do. Thanks for watching!

1 opmerking:

  1. Fabulous card, great idea for a sport! Many thanks for joining in the CCT challenge! Debx

    BeantwoordenVerwijderen